johannajohannasliv

Direktlänk till inlägg 17 maj 2013

Pinsamt :D

Av Johanna jonsson - 17 maj 2013 22:28

Igår så sov jag över hoss en kompis och då så cycklade vi till en strand med en till kompis! Sen så va det en i vår klass hus som låg över vattnet eller hur man nu säger det va långt vatten i mellan. Sen så solade hans mamma och pappan satt bredvid och så kom han ut (kompisen) Och jag gömde mig bakom en sten för jag hade gjort en as pinsam grej säger inte vad och då kanske förälldrarna berättade för honom (om dom nu såg) 

Idag har jag varit i skolan först hade vi sf sience fictoion (stavning) vi håller på med filmer min grup består av mig och 2 killar vi blev klara med den idag :) Sen så hade vi engelska och fick förhör på gloserna sög på det xD Efter det gick vi ut på rast nåra tjejer och jag brukar spela fotboll på rasten gjorde 2 mål idag och 4 mål igår ;) Vi gick in och hade sy slöjd håller på med en konsitg varelse. Efter det va det mat not äckligt.

rast = fotboll = denna rasten = 1 mål = av mig = profsset. 

Vi gick in och sen hade matte och varje fredag så brukar vi se på lilla aktuellt skola så det gjorde vi sen slutade det!

 

/ Johanna!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna jonsson - 25 maj 2013 08:23

Godmorgon idag ska jag inte göra not direkt eller jag vet inte men jag är sugen på godis ska  nog köpa godis idag för jag är sugen på godis Men ska nog förtsätta sova nu  jag är jette trött!!:)     /Johanna! ...

Av Johanna jonsson - 23 maj 2013 07:27

  Tack så jette mycket för att ni kollar min blogg men måste gå till skolan nu och på lunchen är det tacos:) ...

:D

Av Johanna jonsson - 19 maj 2013 22:44

                      Hej! Just nu rengnar det åskar                           och blixtrar det är läskigt.                    har ju studiedag imorgon ska nog va                        med en kompis och öva                              på l...

Av Johanna jonsson - 19 maj 2013 17:02

Jag tänkte börja med månadens låt om dom låtarna jag lyssnat på mest denna månaden så jag tänkte börja med denna låt!   /Johanna   ...

Presentation

Hej! jag gillar frågor!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards